🟢 השווקים עולים. כל חברי הקהילה שלנו, עם מעל 120 אלף איש, יודעים מה לעשות לגבי זה. עכשיו זה גם בידיים שלך.קבלו 40% הנחה

עם התאוצה בכלכלת ארה"ב: שתי קרנות סל עשויות ליהנות מהרוח הגבית

התפרסם 22.04.2021, 15:29
AXON
-
JCI
-
AMRSQ
-
AYI
-
BLNK
-
FRPT
-
SIMS
-
REZI
-
VRM
-
BFTR
-

המדדים האחרונים מארה"ב מראים כי הכלכלה מתאוששת מאי-הוודאות של מגפת הקורונה. עדיין ייתכנו גאות ושפל בדרך להתאוששות, אבל ככל הנראה, הביטחון של הצרכנים והחברות בעתיד טוב יותר גובר והולך.

כך למשל, בחודש מרץ, מדד אמון הצרכן של CB עקף את התחזיות, ועלה ל-109.7 נקודות מ-90.4 בחודש פברואר. בסוף החודש הבא אמורים להתפרסם נתונים נוספים.

מוקדם יותר באפריל, הנתונים שפרסמה הלשכה לסטטיסטיקת תעסוקה בארה"ב הראו כי שיעור האבטלה בחודש מרץ היה 6.0%, נמוך ב-0.3% מאשר בפברואר. לפי הדיווח, "בחודש מרץ הייתה צמיחה נרחבת במספר מקומות התעסוקה, בעקבות עליות במגזרי הפנאי והאירוח, החינוך הציבורי והפרטי והבנייה."

אנחנו בעיצומה של עונת דיווחים תנודתית. לכן, יכול להיות שעל הרבה מיקירות וול סטריט יפעל לחץ בטווח הקצר. אבל בטווח הארוך, שוק המניות בדרך כלל נהנה מכלכלה חזקה, ועולה בה.

לאור המידע הזה, הנה שתי קרנות סל (ETF) שעשויות להרוויח מהחוזק של כלכלת ארה"ב. אולי הן יעניינו קוראים שמאמינים שהפגיעות הכלכליות הכי קשות של המגפה מאחורינו.

1. BlackRock Future Innovators ETF

מחיר נוכחי: 50.74 דולר
טווח 52 שבועות: 35.22-57.75 דולר
יחס הוצאות: 0.8% בשנה

הקרן Blackrock Future Innovators NYSE:BFTR)), שהיא קרן בניהול אקטיבי, מתמקדת בעסקים חדשניים קטנים ובינוניים. מנהלי הקרן מתרכזים בענפים שעשויים להשפיע על עתיד הכלכלה העולמית.

קרן BFTR בשבוע האחרון

חברות שמחדשות - בין אם מדובר במוצר, בשירות או באסטרטגיה עסקית חדשים - בדרך כלל מפתחות יתרון תחרותי, שבתורו מניע צמיחה. BFTRמחזיקה ב-63 מניות, ומדד הייחוס שלה הוא מדד הצמיחה של ראסל 2500.

מאז היווסדה בספטמבר 2020, העלייה בנכסים נטו קרובה ל-23 מיליון דולר. מגזרי טכנולוגיית המידע והרפואה תופסים את החלק הכי גדול בקרן, כ-30% לכל אחד מהם. אחר כך מניות הצריכה המחזורית (15.94%), התעשייה (12.13%) והצריכה הבסיסית (4.61%).

המניות הגדולות שבהחזקת הקרן כוללות את Vroom NASDAQ:VRM)), פלטפורמה לקניית מכוניות באינטרנט, AxonNASDAQ:AXON)), ספקית פתרונות טכנולוגיה לאכיפת חוק, Freshpet NASDAQ:FRPT)), שמייצרת מזון טרי לחיות מחמד, וקבוצת הביוטכנולוגיה Amyris NASDAQ:AMRS)).

10 השמות המובילים מהווים כ-28% מ-BFTR, כלומר, לקרן אין מרכז כובד גבוה, ואף מניה יחידה לא יכולה להשפיע על מחיר הקרן בכוחות עצמה.

עד כה השנה, BFTR עלתה כ-7.5%. שווייה ירד כ-15% מאז השיא שאליו הגיעה באמצע אפריל. למשקיעי צמיחה, מגמות משבשות נותנות הזדמנויות וסיכונים. אנחנו אוהבים את האופי המגוון של הקרן.

אבל מדובר בקרן צעירה, ואולי כדאי בינתיים לשים לב אליה ולנתח את החברות שמוחזקות בה. לקוראים שמתעניינים, כל ירידה מתחת ל-50 דולר, בייחוד עם התקרבות ל-45 דולר, עשויה להיות הזדמנות לקניית הקרן.

2. SPDR S&P Kensho Intelligent Structures ETF

מחיר נוכחי: 46.21 דולר
טווח 52 שבועות: 23.85-47.29 דולר
תשואת דיבידנד: 0.61%
יחס הוצאות: 0.45% בשנה

הקרן SPDR S&P Kensho Intelligent Structures (NYSE:SIMS) נותנת חשיפה לדור הבא של מניות תשתית "חכמה". החברות החדשניות האלה בדרך כלל מתמקדות בבניינים חכמים, ובתשתיות חשמל, תחבורה ומים.קרן SIMS בשבוע האחרון

SIMS, שמחזיקה ב-45 חברות, התחילה להיסחר בדצמבר 2017, ומחקה את מדד S&P Kensho Intelligent Infrastructure. עשר החברות המובילות מהוות יותר מ-30% מהנכסים נטו, בהיקף של כמעט 50 מיליון דולר.

ספקית הפתרונות לאבטחת מגורים Resideo Technologies (NYSE:REZI); Acuity Brands NYSE:AYI)), שמספקת פתרונות תאורה; Johnson Controls International NYSE:JCI)), שמפתחת פתרונות אנרגיה ומערכות משולבות לתשתיות ולתחבורה; ו-Blink Charging NASDAQ:BLNK)), שמציעה ציוד לטעינת רכב חשמלי אישי או מסחרי; מובילות את רשימת השמות.

מתחילת השנה, קרן SIMS עלתה כ-8.5%, והגיעה לשיא בחודש ינואר. מאז, הקרן הפסידה חלק מהעליות. לאור החשיבות שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן מייחס לפרויקטים של תשתיות עם דגש על מעבר לאנרגיה ירוקה, אפשר לצפות שהרבה חברות בקרן הזאת יפיקו ערך לבעלי המניות ברבעונים הקרובים. משקיעים פוטנציאליים עשויים לפרש ירידה לכיוון ה-40 דולר בתור נקודת כניסה אל הקרן.

תגובות אחרונות

טוען את המאמר הבא...
התקינו את האפליקציה שלנו
אזהרת סיכון: מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטו כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטו מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטו, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
© 2007-2024 - כל הזכויות שמורות לפיוזן מדיה בע"מ