קבלו 40% הנחה
🔥 אסטרטגיית המניות ענקיות הטכנולוגיה, שבוחרת מניות באמצעות ה-AI שלנו, עלתה 7.1% עד כה בחודש מאי. הצטרפו לאקשן כל עוד המניות לוהטות.קבלו 40% הנחה

המדריך המקיף לניתוח מניות באמצעות InvestingPro

התפרסם 21.06.2023, 16:11
  • InvestingPro הוא הכלי המקיף והמלא שלך לניתוח מניות

  • הכלי הייחודי מספק גישה לשפע עצום של נתונים

  • אפשר להתחיל להשתמש בכלי זה עוד היום, כל מה שצריך זה להירשם כאן ולהתחיל את תקופת הניסיון בחינם עוד היום!

  • מאז התרחבות האינטרנט, ההשקעה בבורסה אינה שמורה עוד לאליטות ויודעי סוד. כל מי שיש לו סמארטפון או מחשב המחובר לאינטרנט יכול להשקיע במניות או בנכסים ברחבי העולם.

    ללא ספק, העידן החדש הזה בתחום הפיננסים עשה דמוקרטיזציה של ההשקעות בשוק המניות במידה רבה, אך הוא גם 'לכד' אנשים רבים ללא ידע פיננסי הולם עקב החלטות השקעה גרועות.

    כדי להימנע ככל האפשר מהחלטות רעות כאלה, אנחנו יכולים להשתמש בכלים שעוזרים לייעל את קבלת החלטות ההשקעה.

    לפיכך, כשמדובר בניתוח פונדמנטלי, אחד הכלים הטובים ביותר הקיימים כיום הוא InvestingPro : פלטפורמה המספקת למשקיעים פרטיים ברחבי העולם גישה לאותם נתונים שעליהם מסתמכים בנקי ההשקעות ומנהלי הכספים הגדולים בעולם.

    InvestingPro Tool

    מקור: InvestingPro

    | מה כל כך מיוחד ב-InvestingPro?

    החוזקה הגדולה ביותר של InvestingPro היא בכיסוי הנרחב שלו של למעלה מ-60,000 מכשירים פיננסיים ברחבי העולם. עם זאת, התכונה החשובה ביותר שלו היא הסיוע שהוא מספק בניתוח מניות באמצעות נתונים מקצועיים הניתנים להתאמה אישית מלאה.

    כדי להעריך במדויק את ערך החברה שאתם מנתחים, InvestingPro מספק ניתוח מקיף של הבריאות הפיננסית של החברה, כולל מאזנים מ-10 השנים האחרונות ויותר מ-1,000 מדדים.

    כל זאת מבלי לשכוח נתונים בלעדיים כגון השווי ההוגן של מניה, הבריאות הפיננסית של החברה, אסטרטגיות חיפוש מניות מוגדרות מראש, או רעיונות השקעה מהמשקיעים המצליחים ביותר בעולם, כמו וורן באפט או קארל איקאן.

    ואת כל זה ניתן להתאים אישית עד הפסיק האחרון.

    | נקודות מפתח לניתוח מניה

    לאחר שראינו כמה מהתכונות העיקריות של InvestingPro , בואו נתמקד במה לחפש בעת ניתוח מניות באמצעות כלי זה:

    1. מאזן, תזרים מזומנים ודוח רווח והפסד

    שלושת הנתונים הללו הם בסיסיים עבור משקיעים וחיוניים בעת הערכת חברה.

    זוהי התמונה האמיתית של החברה בכל זמן נתון. היא מראה לנו את ההבדל בין נכסים והתחייבויות, בנוסף להון העצמי של החברה.

    Balance Sheet

    מקור: InvestingPro

    | טיפים למקצוענים:

    • דוח רווח והפסד, כמו דוח תזרים המזומנים, הוא חלק מרצף של נתונים, כך שלא הגיוני לנתח אותו רק במהלך השנה האחרונה מכיוון שהוא נותן לנו מעט מידע.

    • הרבה יותר טוב להשוות אותו לתקופות היסטוריות אחרות, כמו למשל 3 או 4 השנים האחרונות. ככל שיש לנו יותר נתונים היסטוריים, כך טוב יותר (עם InvestingPro , אפשר לנתח את 10 השנים האחרונות).

    2. שווי הוגן: דעו מה החברה שווה

    השווי ההוגן הוא אינדיקטור חיוני שמראה לנו את הערכת היתר או תת השווי ביחס למחיר השוק.

    במובן זה, השווי ההוגן של מניה הוא הערך האמיתי או הבסיסי שלה. זוהי הערכה בלתי משוחדת של מחיר השוק הפוטנציאלי והיא שימושית בניתוח יסודי כדי להעריך את הערך של חברה על סמך תזרימי מזומנים עתידיים.

    בסדר אבל... איך זה מחושב?

    השווי ההוגן של InvestingPro מחושב באמצעות טכניקות של מודלים פיננסיים כדי לקבוע את שווי המניות ברחבי העולם ולהעריך את השווי ההוגן שלהן.

    מודלים אלה דומים למה שאנליסט בבנק השקעות או בחברת מחקר מניות היה בונה במהלך יום העבודה שלו.

    הטכנולוגיה של InvestingPro גם מאפשרת לזהות חברות שהמשקיעים עלולים להתעלם מהן (מתחת לערך) או להעריך יתר על המידה בגלל טרנדיות (שווי יתר) בהתבסס על הערכות שווי הוגן אלו.

    עם שווי הוגן, אפשר לבדוק בקלות ובמהירות את מחיר היעד הממוצע של המניה הספציפית, האפסייד הפוטנציאלי ואי הוודאות.

    Apple Fair Value Example

    מקור: InvestingPro

    טיפ למקצוענים:

    • הוסיפו את תיק ההשקעות שלכם או מניות במעקב לרשימה מותאמת אישית ומיינו את המניות הללו לפי שווי הוגן. ניתן לראות את אפשרויות השבחת המניה ואת יכולתה לייצר הכנסה עם תיקים מגוונים.

    3. ניתוח מתחרים

    כאשר כבר ביצעתם את שני השלבים הקודמים בסדרת המניות שבמעקב, אתם מקבלים תמונה יותר ברורה לגבי הבחירה אם להשקיע בחברה מסוימת או לא.

    עם זאת, תמיד מומלץ לבצע השוואה סקטוריאלית של המניה עם חברות אחרות מאותו מגזר.

    Apple Peer Comparison

    מקור: InvestingPro

    בואו נראה כיצד InvestingPro יכולה לעזור לנו להשוות בין מספר חברות תחת אותם פרמטרים בלחיצה אחת בלבד.

    טיפ למקצוענים: השלבים שיש לבצע כדי לנתח את התחרות:

    • בחרו את המניה לניתוח.

    • עברו ל- "השוואה" של InvestingPro

    • בתרשים משמאל, בחרו בציר X - הכנסה CAGR 5Y

    • בתרשים בצד שמאל, בחרו בציר Y - יחס P/E (מכפיל רווח)

    • תחת התווית "גודל" בתרשים השמאלי, בחרו את שווי השוק.

    אלה הם רק כמה פרמטרים שיתנו לכם השוואה חזותית מיידית של ניתוח מתחרים, אבל אפשר לכלול משתני תקציב רבים כדי להשוות בין מניות.

    אז למה אתם מחכים? הירשמו והתחילו תקופת ניסיון ב-InvestingPro עוד היום!

    כתב ויתור: מאמר זה נכתב למטרות מידע בלבד; היא אינה מהווה שידול, הצעה, עצה או המלצה להשקעה ככזו ואינה נועדה בשום אופן לעודד רכישת נכסים. יש לזכור כי כל סוג נכס מוערך ממספר נקודות מבט והוא מסוכן ביותר, ולפיכך, כל החלטת השקעה והסיכון הנלווה נשארים החלטה של המשקיע.

זוהי פרסומת מטעם צד שלישי. לא מדובר בהצעה או בהמלצה של Investing.com. אפשר לקבל מידע כאן או להסיר את הפרסומות .

תגובות אחרונות

התקינו את האפליקציה שלנו
אזהרת סיכון: מסחר במכשירים פיננסיים ו/או במטבעות קריפטו כרוך בסיכון גבוה להפסד סכום ההשקעה בחלקו או במלואו, ואינו מתאים לכל משקיע. מחירי מטבעות קריפטו מתאפיינים בתנודתיות גבוהה במיוחד וחשופים להשפעה חיצונית כגון אירועים פוליטיים, רגולטוריים או פיננסיים. מסחר על בסיס בטחונות תורם להגדלת הסיכון הפיננסי.
לפני קבלת החלטה לסחור במכשיר פיננסי או במטבע קריפטו, עליך להכיר במלואם את הסיכונים ואת העלויות, הנלווים למסחר בשווקים הפיננסיים, לשקול בזהירות את יעדי ההשקעה, את דרגת הניסיון ואת הנכונות לשאת בסיכונים, ולפנות לייעוץ מקצועי בעת הצורך.
פיוז‘ן מדיה (Fusion Media) מדגישה, שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק או ניתן בזמן אמת. המחירים והנתונים באתר אינם בהכרח מסופקים ע"י בורסות או שווקים, ועשויים להיות מסופקים על-ידי עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל עבור שוק נתון. המשמעות היא, שהמחירים משמשים לאינדיקציה אך אינם מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה וכל ספק אחר של נתונים שמוצגים באתר, אינם נושאים כל אחריות בגין נזקים או הפסדים שספגת במסחר או בשל הסתמכותך על המידע באתר.
חל איסור על הפצה, שידור, שינוי, הצגה, רפרודוקציה או אחסון של הנתונים באתר זה או שימוש בהם ללא אישור מפורש בכתב מאת פיוז‘ן מדיה ו/או ספק הנתונים. כל זכויות הקניין הרוחני שמורות לבורסה ו/או לספקים המספקים את הנתונים שבאתר.
פיוז‘ן מדיה עשויה לקבל תגמול ממפרסמים המופיעים באתר, בהתאם לאינטראקציה שלך עם הפרסומות והמפרסמים.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
© 2007-2024 - כל הזכויות שמורות לפיוזן מדיה בע"מ