MakeMyTrip Limited הציגה ביצועים תפעוליים חזקים ברבעון השני של שנת הכספים 2024, עם הזמנות ברוטו שהגיעו ל-1.8 מיליארד דולר, מה שמסמן צמיחה של 23.8% משנה לשנה (YoY) במונחי מטבע קבוע. למרות עיכובים זמניים בשל גשמי המונסון, חברת שירותי הנסיעות דיווחה על עלייה של 87% ברווח התפעולי המתואם ל-28.2 מיליון דולר. החברה גם הדגישה את התמקדותה בשוק המוניות הבין-עירוניות, וראתה פוטנציאל לצמיחה משמעותית.
נקודות מרכזיות משיחת הרווחים:
- ההזמנות הגולמיות של MakeMyTrip הגיעו ל-1.8 מיליארד דולר, עלייה של 23.8% ב-YoY, בעוד שהרווח התפעולי המתואם זינק ב-87% YoY ל-28.2 מיליון דולר.- החברה חוותה התאוששות בעסקי כרטיסי הטיסה שלה, ועקפה את הרמות שלפני המגפה עבור יעדים קצרי טווח.- עסקי האירוח היו עדים לצמיחה חזקה, בסיוע היצע מוגבר וערוצי הפצה משופרים.- MakeMyTrip הרחיבה את עסקי האירוח הביתי שלה, והשיקה חבילות נופש עם אירוח ביתי כאופציה. עסקי הנסיעות צוברים בהדרגה משמעות, כאשר פלטפורמת myBiz מדורגת במקום הראשון בניהול נסיעות והוצאות עבור APAC.- החברה ביצעה השקעות אורגניות בהזמנות רכבות ומתכננת לחזק את עסקי המוניות הבינעירוניות שלה באמצעות השקעה לא אורגנית בסוואארי.
הצמיחה של החברה דווחה למרות הפרשה חד פעמית של 10 מיליון דולר בשל אתגרים משפטיים מתמשכים ובעיות קיבולת בשוק התעופה האזרחית המקומי. MakeMyTrip שומרת על אופטימיות לגבי הצמיחה העתידית, הנתמכת על ידי המאזן החזק שלה עם יותר מ-0.5 מיליארד דולר במזומן ושווי מזומנים.
סמנכ"ל הכספים של החברה, מוהיט קברה, הדגיש את התמקדותם בשוק המוניות הבין-עירוניות, המוערך בכ-3 מיליארד דולר עם חדירה נמוכה לאונליין. הוא ציין את פוטנציאל הצמיחה במגזר זה בשל פיתוח התשתיות הממשלתיות. החברה השקיעה לאחרונה ב-Savaari, ספקית קיימת בפלטפורמה שלה, כדי להאיץ את תוכניותיה בתחום זה.
מבחינת הזמנות מוקדמות לרבעון דצמבר, החברה לא ראתה שום דבר חריג, למעט כיסים מסוימים הקשורים לאירוע גביע העולם בקריקט. הם ציינו כי חל שינוי מסוים בהתנהגות הצרכנים, עם יותר מודעות ותכנון מראש בשל המחירים הגבוהים.
מנכ"ל MakeMyTrip ראג'ש מאגוב דיבר על הפוטנציאל לשיפור הפרודוקטיביות וחוויית הלקוח המשופרת באמצעות שימוש בטכנולוגיית AI בשירותים לאחר מכירה ופיתוח תוכנה. הוא גם הזכיר את הפוטנציאל להתרחבות לערים קטנות יותר ולפתרון מחסומי שפה.
בסך הכל, הביצועים החזקים של MakeMyTrip ברבעון השני וההתמקדות האסטרטגית שלה בשווקים מתעוררים כמו מגזר המוניות הבין-עירוניות מדגישים את מחויבותה לביסוס מעמדה כחברת שירותי נסיעות מובילה בהודו.
מאמר זה נוצר ותורגם בתמיכת AI ונבדק על ידי עורך. לקבלת מידע נוסף, עיין בתנאים והתניות שלנו.